به فروشگاه اینترنتی آریا هتلینگ خوش آمدید!

علاقه مندی ها

تخت دو شکن مکانیکی

مدل: دو شکن مکانیکی
دسته بندی: تخت بستری
شناسه محصول: 6

8373750

  • رویه abs
  • دو شکن
  • زاویه سر را تا ۹۰ درجه میتوان تغییر داد

قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریا هتلینگ شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت دو شکن

یکی از رایج‌ترین انواع تخت‌هایی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت بستری و درمان بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد، تخت بستری دو شکن مکانیکی می‌باشد، از آن جایی که یک سری از بیماران در محیط بیمارستان باید یه مدت طولانی بستری باشند برای رفاه حال بیشتر این بیماران از تخت هایی استفاده می شود تا این بیماران بتوانند از رفاه حال بیشتری برخوردار باشند. این تخت ها بیشتر برای استراحت بیماری که در طول 24 ساعت بستری شان مورد استفاده قرار می گیرد.این گونه تخت‌ها علاوه بر کاربرد در مراکز درمانی، می‌توانند برای نگهداری بیمار در منزل نیز مورد استفاده قرار گیرند، استفاده از این نوع تخت‌ها در منزل جهت بستری خانگی بیمار هم به پرستاری کردن از بیمار کمک می‌کند و هم برای راحتی و رفاه خود بیمار بسیار مناسب می‌باشد،این تخت ها دارای یک سری قابلیت های دیگری نیز می باشند که در راحتی بیمارانی که در حرکت و جابه جایی خودشان ناتوان هستند. در ادامه با ویژگی‌های این نوع تخت‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 

ویژگی‌های تخت بستری دو شکن مکانیکی

  • دارای سرتخت ABS و یا MDF
  • دارای حفاظ مفصلی طرح آلمان
  • چرخ ۱۲۵ ترمز دار
  • رنگ الکترواستاتیک
  • جوش CO2
  • قسمت زیرکمر با هندل بالا و پایین می شود
  • قسمت زیرپا به طور دستی یا با هندل بالا و پایین می شود

تخت دو شکن دستی​​​​​​​

تنظیمات لازم در تخت بستری دو شکن مکانیکی توسط یک اهرم انجام می‌شود، این گونه تخت‌ها قدرت تحمل وزن‌های بالا را دارند و مناسب برای بیمارانی با هر محدوده وزنی می‌باشند، چرا که در این نوع تخت‌ها از پایه‌های ثابتی استفاده می‌شود که قدرت تحمل وزن آن‌ها بسیار بالا می‌باشد، با توجه به دو شکنی که در طراحی این نوع تخت‌ها وجود دارد، می‌توان زاویه سر بیمار و زاویه زیر پای آن را تنظیم کرد، امکان تغییر و تنظیم زاویه سر در تخت بستری دو شکن مکانیکی بین زوایای 0 تا 90 درجه می‌با شد و همچنین برای قسمت زیر پا هم امکان تنظیم زاویه در محدوده 0 تا 45 درجه وجود دارد، هندل یا اهرم مورد استفاده برای تنظیم زوایا توسط شکن‌های این تخت‌ها از جنس‌های مرغوبی ساخته شده است و بسیار روان می‌باشد.

از جمله قابلیت هایی که این تخت ها دارند می توان به رویه ABS آن اشاره کرد که دارای قابلیت شستشو می باشند و دارای سرتخت ABS و گاهی دارای رویه ام دی اف می باشند که موجب آسایش و راحتی فرد مورد بستری می گردد. هم چنین دارای چرخ های 125 ترمزدار می باشند و رویه این تخت ها از یک رنگ الکتروستاتیک تهیه شده است و دارای جوش دی اکسید کربن می باشند و قسمت زیرین آن با هندل بالا و پایین می شوند و در ضمن قسمت زیر پایی آن به صورت دستی یا به وسیله هندل بالا و پایین می شود. که همه این امکانات برای رفاه حال عمومی بیمار فراهم می گردد تا در طول مدت زمانی که بستری می باشد از آسایش کاملی برخوردار باشد.

 

تخت دوشکن مکانیکی

تخت بیمارستانی دو شکن مکانیکی

 

افرادی در بیمارستان بر روی این تخت ها بستری می شوند که توانایی حرکت ندارند و از انجام فعالیت های شخصی شان معذور هستند. تخت بیمارستانی دوشکن مکانیکی هم یکی از انواع این تخت های بیمارستانی می باشد که دارای دو شکن در طراحی خود می باشند و برای حرکت کمر و پای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد که از توان کافی برای حرکت دادن پا و کمر خود برخوردار نیستند و نیاز به کمک شخص دیگری دارند ولی با این تخت ها می توانند به راحتی و بدون کمک افراد دیگری حرکت کنند. از آنجایی که این بیمارانی که مجبور هستند بر روی این تخت ها بخوابند نیاز به بستری شدن طولانی مدت تری دارند و از آنجایی که حریم شخصی یک بیمار در محیطی مانند بیمارستان خیلی محدود می باشد باید یک سری شرایطی را پیش بینی کرد تا بتوان راحتی و آرامش فرد را تا حد زیادی تامین کرد. به همین خاطر از این تخت ها برای رفاه حال بیشتر بیماران استفاده می گردد.و از آنجایی که بیمارستان برای بیماران یک خانه دوم محسوب می گردد همه این عوامل از جمله تخت تخت بیمارستانی دو شکن مکانیکی AB3 برای حفظ سلامت بیشتر و راحتی بیماران تهیه گردیده است.

تخت بستری دو شکن مکانیکی

سطح بدنه تخت‌های بستری دو شکن مکانیکی معمولا از جنس فلزهای محکم مثل آهن ساخته می‌شود و در قسمت کناره‌های تخت برای ممانعت از افتادن بیماران از روی تخت دو بد ساید قرار داده شده است، که در هنگام بالا و پایین آمدن از تخت می‌توان این بد سایدها را به قسمت پایین هل داد و بیمار بر روی تخت سوار شود یا پایین بیاید، هدایت و جا به جایی این تخت‌ها همانند سایر تخت‌های بیمارستانی توسط چرخ‌های تعبیه شده در ساختار این تخت‌ها انجام می‌گردد، چرخ‌های این تخت‌ها به صورت ترمزدار می‌باشد که با قفل کردن ترمز تخت ثابت خواهد ماند.

تخت دو شکن بیمار

​​​​​​​

همان طور که در ابتدا هم اشاره کردیم تخت‌های بستری دو شکن مکانیکی کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند در مراکز مختلف مورد استفاده قرار گیرند، وجود دو شکن در این تخت‌ها باعث می‌شود که بیمار بتواند در حالت‌های مختلفی قرار گیرد و در طی دوران بستری اذیت نشود، همچنین برای راحتی بیشتر بیمار می‌توان از تشک استفاده کرد، تشک مورد استفاده برای این تخت‌ها می‌تواند بر حسب نیاز از جنس‌های مخصوص با ضخامت‌ 5 الی 10 سانتی متر باشد، که طبیعی است هر چه ضخامت تشک بیشتر باشد بیمار راحت‌تر خواهد بود، البته ضخیم بودن بیش از حد تشک مشکلاتی مثل تعریق زیاد به ویژه در فصول گرم سال را هم در پی خواهد داشت.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریا هتلینگ اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی