به فروشگاه اینترنتی آریا هتلینگ خوش آمدید!

علاقه مندی ها

ترالی غذاخوری

مدل: ترالی غذا خوری ABS
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 20

2887500

  • دارای چرخ 75mm
  • پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • کاملا قابل شستشو

قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریا هتلینگ شماره موبایل خود را وارد نمایید

میز غذاخوری بیمار

یکی از انواع ترالی‌هایی که در محیط‌های درمانی و بیمارستانی بسیار پر کاربرد هستند، ترالی‌های غذا خوری می‌باشند، علاوه بر محیط‌های بیمارستانی ترالی‌های غذا خوری در سایر مکان‌ها مثل هتل‌ها، رستوران‌ها و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و کمک بسیاری به فرآیند سرویس دهی و خدمات توسط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به بیماران و همراهان آن‌ها می‌کنند، یکی از انواع رایج و متداول ترالی‌های غذا خوری ترالی ای بی اس می‌باشد، که می‌توان از این ترالی‌ها در بخش‌های مختلف بیمارستان استفاده کرد.

طراحی ترالی غذا خوری ای بی اس

طراحی ترالی‌های غذا خوری ای بی اس با توجه به این که چه کاربردی دارند و در چه مکانی می‌خواهند مورد استفاده قرار گیرند متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی اکثر ترالی‌های غذا خوری ای بی اس دارای چهار چرخ می‌باشند که این چرخ‌ها جهت هدایت ترالی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار روان می‌باشند، در برخی از این ترالی‌ها دو سطل زباله در طرفین ترالی قرار داده می‌شود که بتوان در آن‌ها ظروف کثیف را جمع آوری کرد، ترالی‎های غذا خوری عموما از جنس پلی اتیلن یا استنلس استیل ( همان استیل ضد زنگ ) ساخته می‌شوند و در بعضی موارد هم این گونه ترالی‌ها از جنس آلمینیوم تولید می‌شوند.

کاربرد ترالی غذا خوری ای بی اس

همان طور که می‌دانید به طور کلی ترالی‌ها تجهیزاتی هستند که عموما برای رفاه حال کادر درمان ساخته شده‌اند و هم برای پرسنل و کارکنان مفید هستند و هم برای بیماران و همراهان آن‌ها. به طور کلی از ترالی‌های غذا خوری می‌توان در کلیه مکان‌هایی که مراجعه کننده زیادی دارد جهت سرویس دهی در حین غذا خوردن استفاده نمود، از مهم‌ترین کاربردهای ترالی غذا خوری ای بی اس حمل غذا و ظروف غذا در رستوران‌ها، هتل‌ها، مهد کودک‌ها و سایر مراکز درمانی مثل بهزیستی و … می‌باشد.

ویژگی‌های ترالی غذا خوری ای بی اس

عموما ترالی‌های غذا خوری از جمله ترالی غذا خوری ای بی اس دارای ظاهری مستطیلی هستند که مقادیر طول و عرض آن‌ها به ترتیب 35 و 45 سانتی متر می‌باشد، ارتفاع این گونه ترالی‌ها قابل تنظیم می‌باشد و می‌توان آن‌ها را حتی تا 144 سانتی متر نیز برای مصارف مختلف تنظیم نمود، این نوع ترالی‌ها معمولا بین 30 تا 80 کیلو گرم وزن دارند که با توجه به این که در پایین آن‌ها چرخ‌هایی به شکل تخم مرغ که از جنس پلاستیک هستند وجود دارد به راحتی قابل حمل می‌باشند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

بعضی از مدل‌های ترالی غذا خوری ای بی اس محفظه‌هایی دارند که مخصوص گرم و تازه نگه داشتن غذاها می‌باشد، این نوع از ترالی‌ها حتما باید استاندارد و اصولی ساخته شوند، کیفیت و جنس این گونه ترالی‌ها توسط اداره تجهیزات پزشکی نظارت و تایید می‌گردد، در اکثر ترالی‌های غذا خوری ای بی اس یک دسته تعبیه شده است که حرکت دادن ترالی را راحت‌تر می‌کند، صفحه فلزی ترالی‌های غذا خوری در برابر حرارت و گرما کاملا مقاوم است و از این رو می‌توان آن را به راحتی استریل کرد، این ویژگی به ویژه در بیمارستان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، از دیگر ویژگی‌های این ترالی‌ها می‌توان به آب کاری شدن پایه‌های آن‌ها اشاره کرد، که این امر به علت جلوگیری از خوردگی و زنگ نزدن ترالی انجام می‌شود.

سخن پایانی

عموما ترالی‌های غذا خوری ای بی اس مشابه نگهدارنده وسایل و تجهیزات می‌باشند و وظیفه دارند که در قسمت پایینی تخت بیمار وصل شوند که نقش سینی داشته باشند. خرید این گونه ترالی‌ها باعث می‌شود کارهای مربوط به پذیرایی بیماران و حتی کارکنان با سرعت بیشتری انجام شود.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریا هتلینگ اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی