به فروشگاه اینترنتی آریا هتلینگ خوش آمدید!

علاقه مندی ها

ترالی اورژانس 3 کشو

مدل: ABS
دسته بندی: ترالی
شناسه محصول: 29

19346250


قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریا هتلینگ شماره موبایل خود را وارد نمایید

ترالی اورژانس 3 کشو

ترالی اورژانس سه کشو

تا به امروز انواع و اقسام بسیار متنوعی از ترالی های اورژانس طراحی و ساخته شده اند. علت این تنوع، کاربرد های متفاوت هر ترالی در شرایط متفاوت است. با این اوصاف، بسیار مهم است که به ویژگی های ترالی ای که میخواهید آن را خریداری کنید، بسیار توجه کنید. چراکه هر ترالی ویژگی های منحصر به فردی دارد، و شما در بین آنها باید دنبال ترالی ای باشید که بیشتر از همه ویژگی ها و قابلیت های مورد نظر شما را دارد. طی این مطلب به بررسی ویژگی های منحصر به فرد ترالی اورژانس سه کشو ای خواهیم پرداخت. اما قبل از آن بیایید مروری بر مفاهیم کلی این مبحث بیندازیم.

ترالی چیست؟

یکی از ضروری ترین و مهم ترین و اساسی ترین تجهیزات هر درمانگاه و یا بیمارستانی، ترالی است. هر ترالی شامل غالب تجهیزات لازم برای احیای مریض بدحال می باشد. فرضا مریضی که به علت مشکلات قلبی ریوی، جانش در معرض خطر قرار گرفته است. ترالی ها معمولا در بخش های اورژانسی درمانگاه ها و یا بیمارستان ها مورد استفاده قرار میگیرند. چراکه نیاز است کارکنان این بخش، خیلی سریع تجهیزات لازم را بر بالین بیمار ببرند و به احیای او مشغول گردند. ترالی، وسیله ایست که کار کارکنان بخش اورژانس را بسیار ساده تر و سریع تر می سازد.

حال که با کاربرد و چیستی ترالی آشنا شدیم، وقت آن است با ویژگی های منحصر به فرد ترالی سه کشو ای آشنا شویم.

ویژگی های ظاهری ترالی سه کشو ای:

همانطور که از نامش پیداست، این نوع ترالی سه کشو دارد. همه کشو ها هم اندازه هستند و ارتفاع تمامی آن ها 12 سانتی متر است. طول خود ترالی نزدیک به 60 سانتی متر می باشد، و عرض آن به 44 سانتی متر می رسد. حدود 75 سانتی متر نیز ارتفاع دارد. بدنه ترالی از جنس ABS است. این ماده سبب می شود بدنه ترالی در برابر زنگ زدن و خرابی بسیار مقاوم باشد، و مصرف کننده را قادر می سازد بدون هیچ نگرانی بدنه آن را با مواد ضدعفونی کننده پاکیزه سازد. بعلاوه این ماده میتواند سبب زیبایی ظاهر ترالی نیز بشود. جنس بدنه داخل کشو نیز از ورق آهن سفید است. این ترالی تنها در رنگ سفید تولید می شود.

درکل، با توجه به تعداد کم کشوها، فضای این ترالی به اندازه برخی دیگر از ترالی ها نیست. اما در بسیاری مواقع نیز میتواند کفاف دهد و پاسخگوی غالب نیاز های فرد باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریا هتلینگ اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی